קורס ECM: מנהלי eCommerce

הכשרת מנהלי איקומרס

ידע מקיף

להקמת מערך מכירות באינטרנט

הכשרת מנהלי איקומרס המרכז למקצועות האיקומרס והדיגיטל -Digital-IL

תהליכי עבודה

וכלים מקצועיים לניהול העסק באונליין

הכשרת מנהלי איקומרס

ליווי וייעוץ

של צוות המומחים גם לאחר סיום הקורס

הכשרת מנהלי איקומרס המרכז למקצועות האיקומרס והדיגיטל -Digital-IL

היכרות

עם בכירי תעשיית האונליין הישראלית

הכשרת מנהלי איקומרס

סיוע בהשמה

בחברות מובילות בישראל

ללמוד מהטובים ביותר

לראשונה בישראל, חברו בכירי תעשיית המסחר האלקטרוני להקמת Digital-IL, המרכז למקצועות האיקומרס. אלעד גולדנברג ושגיא סטוניס, מעבירים יחד קורס מעשי במקצוע מבוקש של ניהול חנויות ומכירות אונליין.

1

לימוד בכיתה פרונטלית

בזמן שמרבית הקורסים המוצעים כיום ללימוד התחום הם דיגיטליים, אנו מציעים חווית לימוד איכותית בכיתה מאובזרת ומרצים מעולים. ממוקמים במכללת רמת גן (חניה ללא תשלום).

2

מסגרת וסביבה תומכת

חשוב לנו בדיגיטל איי אל שתצליחו! אצלנו תקבלו סביבה תומכת של מרצים וצוות מקצועי לצד חברים איכותיים לכיתה וחומרי עזר לעבודה בבית. כל מה שצריך ביישום החומר הנלמד כבר בזמן הקורס.

3

לימוד רווחי ומשתלם

בקורס תפגשו מרצים עם ותק של מעל 10 שנות ניסיון וידע, מאות חנויות אונליין וקייס סטאדיז הנלמדים בקורס כדי שתוכלו להמנע מטעויות והפסדים, לבנות תשתית חזקה ולנהל עסק אינטרנטי אמיתי ורווחי.

4

המרצים שלנו

אלעד גולדנברג מנהל אקדמי- המרכז למקצועות האיקומרס והדיגיטל -Digital-IL

אלעד גולדנברג

מנהל אקדמי

יועץ אסטרטגי ומקצועי לחברות איקומרס ישראליות ובינלאומיות, סטארט-אפים טכנולוגיים וחדשנות לוגיסטית.
הקים וניהל את הפעילות העסקית של eBay ישראל.
יו״ר הועדה של המסחר המקוון הבינלאומי של ישראל במכון היצוא.
מרצה לתואר שני במנהל עסקים באוניברסיטת בן-גוריון ולתואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול בשנקר.

שגיא סטוניס מנהל מקצועי המרכז למקצועות האיקומרס והדיגיטל -Digital-IL

שגיא סטוניס

מנהל מקצועי

ממייסדי תעשיית האיקומרס בישראל.
מנכ"ל חברת יעוץ וניהול פרויקטים מובילה בישראל בתחום ה-eCommerce.
יזם של מספר חנויות אינטרנטיות בארץ ובעולם.
כיהן כסמנכ"ל בחברות דיגיטל מובילות.
ייסד וניהל את ועדת המדרוג לאינטרנט.

 

הבוגרים שלנו

סילבוס מה נלמד בכל מפגש?

מבוא לעולם המסחר החדש
סקירת שוק האיקומרס הישראלי, השחקנים והמגמות הנוכחיות,
הבנת הכוחות והמספרים שהופכים את עולם המסחר האלקטרוני לתחום שמתפתח באופן משמעותי בישראל ובעולם.

  • מודלים למכירה באינטרנט: B2B, B2C, C2C
  • בחירת ערוץ להתחלת הפעילות והשיקולים שמאחורי בחירה זו: Marketplace Vs. Single Brand
  • דוגמאות מהשטח של חברות ויזמים שעשו את זה בגדול!
  • תרגול בנושא מודלים למכירה וסוגי חנויות באונליין

המרכיבים של פעילות אונליין מצליחה: הרבה יותר מרק אתר אינטרנט

  • מרכיבי הפעילות שכל מי שרוצה להצליח חייב להכיר
  • סקירה מקיפה של הקמת אתר מכירות באונליין כולל תרגול פרקטי
  • הרצאת אורח של מנהל איקומרס של חנות אונליין בישראל

ביצוע מחקר שוק ובניית אסטרטגיה עסקית

  • יריית הפתיחה לפרויקט הקורס!
  • הדרכה למציאת מידע עסקי על שווקים ומתחרים
  • היכרות עם כלי המחקר המובילים ללמידת הצרכן וניתוח תנועה של אתרים וטרנדים באינטרנט
  • ניהול תובנות מהמחקר וקבלת החלטות עסקיות אפקטיביות
  • ללמוד מהמתחרים: ניתוח הצלחותיהם ויישום לעסק שלכם
  • תרגול בנושא הגדרת האסטרטגיה הנכונה לפעילות העסקית באונליין וניתוח מתחרים
 

הכרת עולם התפעול והלוגיסטיקה
כלל המרכיבים ותכנון נכון של המערך הלוגיסטי ושרשרת ההספקה שמאחורי עסק באונליין

  • אחסון וניהול מלאי
  • ליקוט, אריזה ושקילה
  • ניהול מדיניות החזרה
  • בקרה על הלוגיסטיקה והאחסון
  • שילוח ומעקב אחר המשלוח
  • היכרות עם ספקים ונותני שירות מובילים והגדרת העבודה מולם
  • תחשיב עלויות ותמחור
  • תכנון תקציב עבור כלל מרכיבי המערך הלוגיסטי

הצגת האסטרטגיה והתכנית העסקית של פרויקט הקורס
בדיוק כמו בעולם העסקים, גם הסטודנטים שלנו יציגו את התכנית האסטרטגית והתכנית העסקית לעסק האונליין שיקימו.
אנו ננתח את התכנית יחד תוך מתן פידבק מקצועי ונערוך היכרות עם פלטפורמות המסחר המובילות באונליין בד בבד
עם לימוד הצעדים להקמה וניהול פעילות.

  • מניחים את אבן הפינה לחנות האיקומרס שלכם
  • תרגול בבניית תכנית עסקית מנצחת
  • סקירת פלטפורמות המסחר הנפוצות באינטרנט: Magento, Shopify, Prestashop, Wix, eBay, etsy
  • היכרות עם ממשק המנהל וה-Back-office של החנות
  • מערכת קידומים ומבצעים
  • מערכת התוכן – CMS

בניית הקטלוג הדיגיטלי
הדרכים והכלים לבניית קטלוג מוצרים דיגיטלי המאפשר למצוא את המוצרים ביעילות ובאופן המניע למכירה

  • מבנה הקטלוג
  • עמוד מוצר
  • איפיון מסננים ואמצעי מיון של הקטלוג
  • תהליכי הקמה וניהול של הקטגוריות והמדף הדיגיטלי
  • הצעת מוצרים משלימים בזמן הנכון
  • בשיעור ייערך תרגול מעשי של בניית הקטלוג האישי של פרויקט הקורס

יצירת חווית לקוח שיוצרת מכירות וכלים אינטרנטיים שעושים את ההבדל
תכנון נכון של המרכיבים המשפיעים על תחושת הקונה בחנות: הממשק הגרפי, חווית הקניה ואמנת השירות

  • חווית לקוח, לא רק ממשק משתמש
  • העקרונות לבניית חווית קנייה בחנות האונליין (UI/UX)
  • בניית תהליך, משפך המכירה (Sales funnel)
  • טיפים לחווית משתמש שתגרום ללקוחות לקנות אצלכם ולספר לחברים
  • סודות עסקיים לשיפור יחס ההמרה של המכירות

שיווק ופרסום מכירתי בערוצים דיגיטליים
היכרות עם עולם ערוצי הפרסום האפקטיביים הקיימים כיום, עלויות קמפיין, אופן ההקמה והניהול של ערוצי השיווק

  • קידום ממומן בגוגל, פייסבוק ורשתות חברתיות
  • בורסות פרסום
  • קידום תוכן (PlayBuzz, Outbrain, Taboola)
  • שיווק שותפים (Affiliate Marketing)
  • התאמת ערוצי המדיה לקמפיין החנות שלכם

שגרת ניהול חנות
בניית תהליכי עבודה וארגון משימות לניהול חנות מצליחה

  • איפיון תהליכי העבודה לתחומי הפעילות המרכזיים: לוגיסטיקה, ניהול הזמנות ושילוח, ניהול אתר, שירות לקוחות ושיווק
  • הכלים לכתיבת תוכנית עבודה אפקטיבית
  • קביעת סדר עדיפויות לניהול העסק
  • ניהול האתר בשגרה ועדכון הקטלוג
  • יצירת מבצעים וקידום מוצרים
  • יסודות פיתוח עסקי והתרחבות העסק

בקרה ואנליזה עסקית ושירות לקוחות
שיעור המוקדש להפקת תובנות עסקיות שעוזרות לשפר את הפעילות, לייעל אותה ולהרוויח יותר

  • שימוש בכלים מתקדמים ובראשם Google Analytics על מנת להוציא מידע שיאפשר לכם למדוד את העסק
  • על פי מחקרים עדכניים לקוח מרוצה יביא לכם עוד 3-7 לקוחות חדשים בממוצע –
    איך מקימים מערך שירות לקוחות מצוין ולאילו דברים חשוב לשים לב
  • היסודות והסודות למנגנון שירות לקוחות יעיל

הצגת החנויות לפאנל מומחים
התנסות בהצגת החנות שלכם כפי שתדרשו בעולם העסקי

  • הקונספט המסחרי
  • התכנית העסקית
  • תובנות מתוצאות הפעילות של החנות שלכם

בפאנל ישתתפו אנשי מפתח מליבת תעשיית המסחר האלקטרוני הישראלי שיתנו משוב מקצועי על הפרויקטים שיוצגו.

סיכום ויציאה לדרך חדשה!

  • סיכום הפעילויות באינטרנט, Q&A מהמומחים
  • פיתוח עסקי לפעילות אונליין – מודלים עסקיים חדשניים ואפיקי צמיחה לעסק
  • תיאום ראיונות השמה למצטיינים
  • הצעד הגדול הבא: הכנה לקראת השלבים הבאים בפעילות העיסקית שלכם

מה ההשקעה שלכם בקורס?

עלות ההכשרה:

מחיר מבצע: (כולל מע"מ וכולל דמי הרשמה)

לשריון המבצע שלמו עכשיו 500 ש"ח והבטיחו את מקומכם בהכשרה!

המבצע מסתיים בעוד

ימים
שעות
דקות
שניות

הנה כמה דברים נוספים שכדאי לדעת על קורס מנהלי איקומרס:

12 מפגשים (נמשך כ-3 חודשים)

72 שעות אקדמיות

64 שעות תרגול 

מחזור פברואר: ימי רביעי
מחזור מרץ: ימי שלישי

שעות 21:00 – 16:30

מוגבל ל 20 משתתפים

– אנגלית ברמה טובה

– ניסיון בעבודה עם מחשב ואינטרנט

– לא נדרש ידע קודם במסחר באינטרנט

– מתאים גם לבעלי חנויות פעילות, שרוצים להגדיל היקפי מכירות

– לימוד מהבסיס ועד מתקדם

מכללת רמת גן בניין 7

הכניסה לחניה מרחוב האצ"ל 15 רמת גן

חניה חינם צמודה לבניין

קיימת נגישות לנכים

WhatsApp chat