אחרי המובייל, האם הטלוויזיה תהיה הגל הבא של האיקומרס?

מאת: צוות DIGITAL-IL 

האם מדורת השבט תחזור לבעור, אך הפעם כקניון וירטואלי גדול המאפשר לנו לרכוש מוצרים?

יותר ויותר ריטיילרים גדולים דוגמת אמזון ועליבאבא מתחילים לבדוק את האפשרויות הטמונות במינוף הטלוויזיה הביתית לטובת מסחר אלקטרוני, על פי רוב דרך אמצעים משניים כגון קונסולות משחק.

יוזמה שכזו מהזמן האחרון היא זו של חברה בשם Von Bismark שחברה למיקרוסופט ויצרה את mall app, אפליקציה המאפשרת לקונים לרכוש מוצרים מהטלוויזיה דרך קונסולת אקס-בוקס, ואף למדוד אותם בצורה וירטואלית טרם הרכישה. התשלום מתבצע באמצעות סריקה של הברקוד עם הסמארטפון דרך אפליקציית תשלומים דיגיטלית בשם PowaTag.

 שימוש באפליקציית mall app של Von Bismarck

Eoghan O'Sullivan, המנכ"ל של חברת Von Bismarck מאמין שהטלוויזיות נעשות יותר ויותר אינטראקטיביות, וחוזה שבגרסאות מאוחרות יותר של 'הקניון הוירטואלי' הרכישה תלך ותיטמע כחלק מחווית הצפייה. לדוגמה, בתום משחק כדורסל, יוצע לצופים לרכוש את חולצתה של הקבוצה המנצחת. זאת ועוד, על פי פרסומים שונים אמזון עובדת על טכנולוגיה שתאפשר לרכוש מוצרים שמופיעים בסרט או בסדרה בה אנו צופים, למשל שמלה של השחקנית הראשית בסרט.

השילוב בין הנגישות של מסך הטלוויזיה ובין טכנולוגיות שיאפשרו מדידה וירטואלית של פריטים טומן בחובו פוטנציאל רב, ולא מן הנמנע שהטלוויזיות שבסלון ובחדרי השינה יהיו בקרוב הרבה יותר מהקופסה בה אנו צופים בסדרות שאנו אוהבים.

 

 

 

 

 

 

WhatsApp chat