המרכז למקצועות האיקומרס והדיגיטל -Digital-IL

מה קרה השבוע באיקומרס בארץ ובעולם?

מאת: צוות DIGITAL-IL פורסם: 15.10.2015

פייסבוק מוסיפה סקשן חדש של shopping, תהליך שממשיך באופן טבעי את הכניסה החזקה שלה לעולם האיקומרס שמתבטאת בין השאר בכפתורי קנייה וחנויות בתוך פייסבוק. שלא כמו המודעות שכולנו רואים בעל כורחנו בפיד, כאן מדובר בסקשן שלם שפייסבוק מעוניינת שניכנס אליו באופן אקטיבי על מנת לערוך קניות. מלחמת הקניות מתחילה…עכשיו!

ג

אמזון לא שוקטת על השמרים (לעולם, יש לציין) ועכשיו היא מבקשת לתת פייט לEtsy. איך? עם אתר ייעודי בשם Handmad at AMAZON  בו יוכלו למכור אמנים נבחרים את תוצרתם. האתר כרגע אינו פעיל עבור קונים, אבל אמנים מוזמנים להציע מועמדות על מנת למכור באתר. Etsy בתגובה עונה כי היא מוכנה לגמרי לקראת האתגר, כאשר מאחוריה עומדים מוניטין ותמיכת המוכרים. יהיה מעניין. ואמנותי.

rrr

אצלנו בארץ ציינו השבוע 20 שנה לeBay באירוע של החטיבה העסקית של eBay ישראל. אלעד גולדנברג, מקים ומנהל החטיבה, (והמנהל האקדמי שלנו) חשף כמה נתונים מעניינים במיוחד על הקונים והמוכרים הישראליים. המצגת המלאה כאן

אלעד

הדואר האוסטרלי הכריז (לא באופן רשמי אלא בתכתובות פנימיות) כי יקים יחידה שתוקדש ל- eCommerce מתוך הבנה שזו קטגוריה שגדלה כל העת ובמטרה לאפשר לממשלות, תאגידים ומוסדות פיננסיים להתחבר בקלות לאזרחים ולספק שירותים חיוניים. בקרוב אצלנו?

media_56813_AP_ExpressPost_00044_thumb_2400

ה- UberRush עובר משלב הפיילוט לשלב המעשה ומושק בניו יורק (שם התקיים הפיילוט), סן פרנסיסקו ושיקאגו כשמאחוריו צי של נהגים המוכנים להגיע, לאסוף את החבילה ולצאת אל הלקוח, וכל זאת בלחיצת כפתור. יהיה מעניין לעקוב אחר רשת הלוגיסטיקה העירונית הזו שיש מי שמכנים אותה FedEx Killer. מי שחברה כבר למיזם היא Shopify שכעת מציעה לקונים לבחור באפשרות משלוח של UberRush 

uberrush

 שמעתם על חדשות נוספות שחשוב שכולם יכירו? עדכנו אותנו! 

WhatsApp chat