מחקר BI intelligence פייסבוק בשירות האיקומרס

מחקר BI intelligence : פייסבוק בשירות האיקומרס

מאת: צוות Digital-IL פורסם: 23.08.2015

על פי מחקר של BI intelligence פייסבוק היא הרשת החברתית המשפיעה ביותר על איקומרס (eCommerce), כאשר היא אחראית ליותר משני שליש מהטראפיק שמגיע לחנויות מסחר באינטרנט ומקורו במובייל. יותר מ- 50% מההפניות מגיעות מהענקית הכחולה, שאחראית גם ל64% מההכנסות כתוצאה מפעילות ברשתות החברתיות.

נקודות בולטות נוספות שנמצאו במחקר שבדק את ההשפעה של המדיה החברתית על מסחר מקוון:

  • למדיה חברתית יש את ההשפעה הגדולה ביותר על מסחר מקוון מבין כל ערוצי האונליין. ההפניות שהגיעו מהמדיה החברתית גדלו ב- 200% בין הרבע הראשון של שנת 2014 לרבע הראשון של שנת 2015
  • פינטרסט היא שחקן משמעותי מאוד ב- social commerce על אף שיש לה בסיס משתמשים קטן יחסית, וזאת מכיוון שהמשתמשים ברשת הם על פי רוב מוכווני רכישה. קהל המשתמשים בפינטרסט אחראי ל- 16% מהרווחים כתוצאה מרשתות חברתיות. כפתור הbuy שצפוי להיות משולב ברשת עשוי לחזק אפילו יותר את המגמה הזאת
  • טוויטר מאבדת מההשפעה שלה בכל הקשור למסחר מקוון, אך עדיין יכולה לשחק תפקיד במכירת כרטיסים לאירועים כגון אירועי ספורט. לאחרונה, ה-NFL וה- NBA, ליגות הפוטבול והכדורסל המקצועניות בארה"ב, עשו בה שימוש לטובת מכירת כרטיסי משחק
  • האינסטגרם לא מקדמת פעילות מכירה משמעותית, אך חברות רבות עושות בה שימוש לצרכים מיתוגיים.

 

bii-mobile-ecommerce-traffic-social (1)

WhatsApp chat